Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 10:51:20 +0200

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01760 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, 
Tamme tn 1 (Teenuskeskuse abihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaasame Teid Tamme tn 1, Iisaku alevikus 
kinnistule uue abihoone projekteerimiseks tingimuste andmiseks. Vana hoonet 
juba lammutatakse. Kinnistul avalikult kasutatava tee kaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27274465>  (menetlus nr: 
475889), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister